Love it!


Härlig Tisdag!
Sitter o längtar efter ceasarsallad som blir dagens middag. Har blivit alldeles för mycket tacos på sistone men det är ju såå gott! Fast det är på tiden att vi börjar variera oss lite o startar med GI igen.

Idag var vi på föräldragrupp för första gången. Roligare än vad jag trodde faktiskt och skönt att få prata av sig lite om amning o sånt. Vincent var jätteduktig och satt mest o log nyfiket åt alla där. Måste säga att det va en del storleksskillnad, vår lilla goskille är helt klart störst av alla. Ser fram emot att gå dit igen om 2 veckor.
Vincent kör som vanligt bara små sov"naps" så det blir inte många minuter egentid för mamma men vad gör det när han ger mig världens finaste leenden hela dagarna.

Imorgon ska jag till södertälje och besöka Sara o hennes fina Rasmus ska bli kul att "catch up". Nu ska jag gosa lite med min fina son =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Längtar tills imorgon, såklart! :D

2009-04-07 @ 23:20:21
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0