När trollmor...


Idag började jag sjunga för Vincent när han blir sådär tröstlös som han blir när han är trött. Vincent är nämligen väldigt bestämd. Han vet verkligen vad han vill vilket är leka, sova och äta och då skriker han tills han har maten i munnen. Nu har han på senaste tiden slutat somna av sig själv, han leker och jollrar tills han är helt slut och inte ens orkar somna =). Så idag provade jag att sjunga för honom mest för att han ska höra och känna att jag är lugn. Och visst funkade det. Fast inte såsom jag hade hoppats. Han blev jätteglad och tyckte det var såå mysigt och låg o tittade storögt på mig. Och vad hände när jag slutade sjunga, jo han blev såklart jätteledsen haha så om jag sjunger blir han tyst men somnar inte. Får hitta något knep att lösa det på =D


Bestämd skrutt




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad lik han är dig! :)

2009-04-21 @ 18:07:17
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, vad roligt att du tycker det! Alltid kul o höra =D Kram

2009-04-21 @ 22:09:30
URL: http://jaesiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0