Städat inför


Har städat hela lägenheten idag, så skönt att få det gjort inför långhelgen. Vincent är hos sin farmor så jag kunde få lite egentid. Alltså städa och äta lunch ifred =). Saknar min lille skruttis jättemycket just nu men jag vet att han har det bra hos farmor.
Imorgon ska vi till Nynäshamn och äta påskmiddag. Ska bli kul o träffa min faster och hennes två barn, William och Nathalie. Nathalie är 13 dagar yngre än Vincent och nu har jag inte sett henne på länge så det är roligt och se hur mycket hon har växt. Det är så härligt med påsk och vår, så skönt när man vet att vi går mot ljusare tider. Hoppas ni gör något trevligt denna långhelg.




Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, passade bodyn jag köpte till vincent? Eller är den fortfarande för stor? Du måste ta bilder så att jag får se sen när vi ses :D

puusssss

2009-04-09 @ 16:02:40
Postat av: Emelie

Haha ja alltså nu har jag svårt att tro att bebisen kan borra ner sig ännu mer utan att komma ut för igårkväll var det mycket nedåtgrävandeaction,

känner mig sådär lagomt sexig när jag går men jag vet att det är lite tid innan jag slipper det här även fast jag är dödligt less :)

2009-04-09 @ 22:03:53
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0