Underbar


Har firat påsk med hela familjen och haft det såå mys. I fredags var vi i nynäs och åt påsklunch. Jättetrevligt att träffa familjen i nynäs, de är så härliga. Lördagen firades också med påsklunch. Min gudfar och hans fru var nere från värmland och hälsade på, alltid kul o träffa dem. I lördags var också min gudson William där med sin mamma/min faster Cecilia, pappa Niclas och lillasyster Nathalie. Nathalie hade verkligen vuxit sedan sist men ingentling i jämförelse med vår klump. Tack allesammans för jättefina påskägg! 
Igår åt vi middag hos J´s föräldrar. De bjöd å min gravidcraving jag aldrig fick då, SMÖRGÅSTÅRTA! Gaah vad jag var sugen på det och nu fick jag det äntligen. Jespers pappa hade nämigen kommit ihåg att jag så gärna ville ha det och planerat att bjuda oss på det en längre tid.
Idag har vi flängt runt som vanligt och sålt däck samt kollat på utemöbler till vår balkong. Vi hittade en del intressanta saker men köpte inget idag.
Nu kollar vi film och lillkillen är nybadad o luktar såå gott! Han sover dock för natten så jag får lukta på honom imorgon istället. Men det gör ju inget, att han sover alltså. Han är så duktig lille Vimse, sover hela nätter nu så mamma får mycket sömn.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0