Soft söndag

Snart är det sista augusti, dagarna och veckorna flyger fram. Vincent röjer gärnet här hemma, sitter aldrig still ;). Både i förrgår och igår har han somnat på mitt bröst det var jättelänge sedan han gjorde det så jag blev alldeles nostalgisk ocg vågade inte röra mig, var så rädd att väcka honom då. Han har blivit så stor. Igår så frågade jag Jesper vart Vincent var (han skulle hålla koll på honom) och Jesper svarar att "han leker på sitt rum" alltså hur låter det? Som ett stort barn. Jag blev nästan gråtfärdig haha. Vincent hade krypit in till sitt rum och satt sig ch lekt där, länge.

Just nu är Jesper och spelar golf och jag är hemma med en lite gnällig Vincent. Nu måste jag gå han ropar här!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag hoppas verkligen att ni filmar mycket, för om ett par år har ni glömt hur det var. Speciellt när han dansar till Mozart! :-) Krama o pussa på honom från mig

2009-08-31 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0