4:e advent!


Igår hade vi adventsfia här för Jespers familj. Det var mysigt och väldigt gott. Sill o potatis, julskinka, julmust, glögg, lussebullar o pepparkakor. Det vart mycket över så jag åt julskinka i mängder igår men gott är det!

I tisdags när jag o Natacha var på öppna förskolan med våra små så frågade en av "fröknarna" där när vi skulle börja jobba igen. Jag berättade då att Vincent ska få ett syskon så att jag därför inte hinner börja jobba. Hon var nog den första som inte reagerat "oj redan" utan sa "Åh det är den finaste gåva man kan ge sitt barn, ett syskon". De orden värmde mig verkligen, också för att det är så väldigt sant. Vad vore livet utan min bror Mathias?! Vi har delat så mycket tillsammans och utan honom vore det inte alls lika underbart!

Kommentarer
Postat av: jenny

Fin blogg :)

2009-12-21 @ 11:33:38
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-21 @ 11:34:08
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0