Jul, Jul och mera Jul!


Jag älskar julen - sammankomster och maten, stämningen och att alla är glada och upprymda. Vi firade igår hos mamma och pappa och det var så mysigt. Maten var supergod fast Jesper saknade leverpastejen ;)
Men oj vad fina julklappar vi fick och Vincent herregud vad han fick paket. Av sina fastrar och sin farmor och farfar och av gammelgammel mormor. Sedan av mormor och morfar, Onni, fanne. Vi hade ju sagt julklappar bara till barnen fast jag och Jesper fick ändå så mycket fint. Jag måste säga att jag känner mig otroligt tacksam och lycklig över vilken fin och omtänksam familj vi har, det känns tryggt att fostra och låta våra barn växa upp i denna familj.

Idag blir det julfirande med min pappas sida. Faster med familj, farmor och såklart mamma o pappa. Det ska bli kul att träffa min gudson och hans lillasyster som är lika gammal som Vincent :). Så det blir julmat igen men det är ju så gott så det gör mig inget alls.

Imorgon blir det julfirande igen fast med min mammas sida denna gången. Morbror med familj, mormor och kusin. Myysigt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0