Längtan...


Det är en lillebror som kommer till oss i maj, eller juni kanske det blir tillochmed om jag går över BF som förra gången. Det kommer att bli sååå mysigt och jag längtar så tills det är dags. En liten brolla =D
Han kommer nog att få hete Viggo eller Ludvig men det lutar helt klart mot Viggo. Bröderna V haha!

Även då barnmorskan försökte visa oss könet på UL så kunde vi inte se alls. Haha men hon kan ju det där så vi får lita på att hon har rätt men öndå vågar jag inte handla något blått till bebisen. Man har ju hört om de som kollar könet o sen kommer det ut något annat än vad som sas. Så vi får se om jag vågar handla något innan ;)

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åååååh... en till liten pöjk!!! Vad roligt. =)

2009-12-24 @ 02:20:27
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Jag lägger en röst för Viggo, jättefint namn!:)

2010-01-13 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0