Nu går han...


Vincent gååår nu! Hela tiden, det är helt otroligt. =D
Jag skulle inte våga sätta ner honom ute men han går långa sträckor mellan bord och väggar, in o ut ur sitt rum. Han har ju hållt på nu ett tag och blir modigare och modigare för varje dag.

Idag har vi haft Onni på besök här, mysigt. Vincent blev jätteglad och tyckte det var jätteroligt med besök. Vi lekte en stund och fikade lite o sen skulle Onni gå hem. Då vart Vincent ledsen (han gillar inte när folk går) så han klängde på Onni o sen efter hon gick o jag stängde dörren då blev han jätteledsen o började gråta. Haha pluttis, det är ett bra betyg mormor ;)

Onni är alltså min mormor (Vincents gammelmormor). Vi tyckte det kändes så långt att säga gammelmormor så hon får heta Onni vilket var mitt första ord för mormor när jag var liten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0