Not much going on

Vi har varit på kalas i fredags och igår och ska iväg på kalas idag igen. Så det är en massa firande just nu. Men snart är det vardag igen.

Längtar tillbaka till Gotland, vi hade verkligen underbart därborta. Så visst längtar man hem efter ett tag men sedan efter någon dag så längtar man bort igen =).

Vincent blev 5 månader igår, min lille älskling. Tittade på bilder när han var helt nyfödd, såå gosig och helt plötsligt så självklar. Man glömmer bort hur små de är. Livet bara rullar på och jag kan aldrig tänka mig ett liv utan min son. Barn är livet.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Man kan lätt börja sakna Gotland. I know the feeling. Jag saknar Gotland varje dag! Har helt seriöst funderat på att flytta dit ett antal ggr. Åååh.. nu saknar jag ännu mer. Hoppas allt är bra med Er. Kram! /Stälje

2009-07-08 @ 09:35:11
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anna

Har lite känningar så kanske bebisen kommer inatt..hoppas man får sova lite innan bara :) men tror inte det går så fort efter en hinnsvepning..kanske två dagar :) Om man har tur!

2009-07-08 @ 20:35:42
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0