Tillbaka

Så nu är vi hemma igen efter en intensiv helg. Vi har haft det riktigt mysigt och roligt i värmland.

Men vi blir inte långvariga hemma för redan på onsdag ska vi iväg till gotland med mamma, pappa, faster med familj och farmor. Riktigt kul ska det bli.

Idag åkte vi och fixade tänderna hos min farbror som är tandläkare, skönt att få det gjort. Det har blivit lite mycket bilåkande bara känner jag haha. Men imorgon ska jag gå långpromenad till öppna förskolan och träffa lite andra bebisar och mammor, superkul!

Hoppas du också haft en fin midsommar!

Midsommar i bilder


Säger hejdå till farmor


Midsommarkransen


Vicky min syssling och Jesper


Vincent med sin gudfar och snygga morbror Mathias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0