Visby

Nu är vi äntligen här i underbara Visby! Solen och värmen kunde inte ha kommit mer lägligt. Efter tacomiddag och lite vinpimplande så upptäckte jag något helt otroligt - jag hade inte viftat med händerna runt öronen på hela dagen/kvällen. Det finns inga mygg! Inga getingar! Helt underbart, jag verkligen hatar dem. Så nu njuter jag helt enkelt ännu mer =)

Soliga hälsningar från oss i Visby!

Visby i bilder


Pappa kör vagnen - Vincent på restaurang


Hallå där!


Skön sovstil... =) - I soffan med mamma, mamma är trött ;)


Gröt är ju supergott tycker Vincent


Mormor och mamma i botaniska trädgården


Katthammarsvik


Vincent får känna sanden mellan tårna för första gången,
det var mysigt tyckte han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0