Fredag

Trist väder idag! Så himla tråkigt, men jag är så glad att det är fredag. Härligt!
Idag ska nyss hemkomna farmor och farfar, Vincents alltså, vara barnvakt åt honom. Jag och J ska iväg och handla mat inför imorgon då vi ska fira med släkt att J fyllt 20.
Har ingen lust att gå ut idag men ska ändå försöka komma iväg efter att disken är klar. Usch har börjat få ont i halsen igen, inge kul alls. Det får nog bli en kopp té nu efter lunchen.

Happy Friday!

Dessa vackra pryder mitt vardagsrumsbord


Vi igår kväll


Tröttis...


 

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Men Jessiiiiicaaa!



1. Du har inte berättat att du har en blogg för mig!!

2. Jag saknar Er, och vi måste ses snart.

3. Vincent börjar ju bli stor! :O

4. Gratta Jesper i efterskott från mig.

5. Så ska det låta är ju bara till kl.9, sen slår jag om till Let's Dance. Hehe!

6. Det var nog allt..



Puss & Kram från Oss här i Södertälje.

2009-03-27 @ 21:14:40
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0