Hinner inte alltid

Tänk vad mycket man hann med innan Vincent kom. Bara att få städa och duscha och tillochmed gå på toa utan att behöva springa ifrån för att en liten herre vaknat och vill ha mat.

Idag kände jag för att städa inför imorgon då våra kära vänner Micko och Emilia kommer på middag. Så vad gör jag då? Jo jag ringde min mormor så kom hon hit och var barnvakt åt lillen eftersom han vill bli underhållen då han inte sover. Hon ville mer än gärna vara barnvakt och jag fick egentid = städa! Win win helt enkelt.

Nu sover han iaf och jag får tid över till att bara ta en kopp té och njuta av min nystädade lägenhet. Lyx!
Bjuder på en happy bild idag då jag känner mig så...




Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååå jag älskar den där bilden. Ikväll får vi mysa med lillplutten, weiii :)



Hihi ses ikväll

Kram

2009-03-20 @ 06:06:02
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Morfar

Jag förstår ju varför han blir så glad sen kan ju ni försöka lista ut vem som sitter o pratar med lilla prins "charming"...



Puss på dig från Morfar

2009-03-23 @ 14:16:50
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Vilken fining. :)

2009-03-27 @ 21:35:20
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0