Jaha!


Då var det dags att ta upp bloggandet igen och en del har ju hänt sedan då jag skrev sist.
Vi tar det från början med en liten snabbspolning; För ett år sedan var studenskivorna i full gång samt den superviktiga planeringen om vilken klänning jag skulle ha på mig på studenten, tudenten tog jag den 29 maj 2008, den studenten blev inte riktigt som jag tänkt mig då jag 2 veckor tidigare fått ett plus på mitt grav. test.
Kommer ihåg känslan som  det hände igår. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, trodde inte att det skulle kännas så stort och omvälvande som det faktiskt gjorde.
Jaha?! Vad gör vi nu? Jag och Jesper var i chock och trodde inte att vi skulle ställas inför det viktigaste valet i livet nu. Men vi valde att ge det lilla hjärtat, som redan slog, en chans.
Jag jobbade hela sommaren nonstop och i oktober fick vi äntligen en egen lägenhet. Så skönt att hinna boa lite innan bebisen kom. Jag slutade jobba i januari då bebisen  var beräknad till den 25:e och jag hade på känn att den skulle komma tidigare. Haha vad fel jag hade, jag passerade BF med god marginal och gick bara o väntade på tecken eller värkar. Tillslut ställde jag in mig på igångsättning som sker senast 2 veckor efter BF. Jag slapp igångsättningen då värkarna startade 8 dagar efter BF och dagen efter föddes Vincent.
Detta är alltså en snabbspolning på det gågna året och nu fortsätter bloggen härifrån...

Kommentarer
Postat av: angelique

va roligt att läsa om hur det går för er där hemma :) kommer vara en trogen läsare minsann :) hoppas ni mår bra alla 3!

2009-03-18 @ 14:42:11
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Carolin

MEN YES! Som jag längtat efter denna blogg!

2009-03-18 @ 23:00:01
URL: http://clemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0