Imse, vimse...


Var på BVC idag och vägde vår lilla stora skrutt, 7910 gram tung och 67 cm lång. Alltså har Vimse gått upp 700 g på 2 veckor och vuxit 1 cm. Jag måste erkänna att jag inte hänger med... alls. Han växer som ogräs. Skulle bara vilja stoppa tiden ibland och hinna med lite. Ändå vill man ju se den underbara utveckling som ständigt sker. Det är lite bittersweet det där!

Jag kan fortfarande inte förstå det ibland men tänk att just jag är mamma till Vincent, att jag får följa hans framsteg, att jag får trösta honom när han är ledsen, att jag får vagga honom till sömns. Det är verkligen ett previlegium att få vara mamma och inget man kan ta för givet. Nej nu ska jag ta och ge min lilla älskling en puss och smeka honom över pannan.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Ja se till att ta mycket kort eller film för man glömmer fort hur små det var.

2009-05-21 @ 09:08:44
Postat av: Carolin

Låter underbart det där Jessica! Ska vi se till att ses nu under långhelgen?

2009-05-21 @ 11:05:51
URL: http://clemente....
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ja , visst är det fantastiskt det där.. Och att man kan älska så mycket, ojoj. :)

2009-05-21 @ 20:59:02
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0