Ny frisyr


Jag måste ha världens snällaste mamma!
För igår tog mamma hand om lillen åt mig medan jag fick håret sommarfixat. Han fick följa med henne till jobbet och tanterna där var ju självklart överlyckliga ;). Han är en riktig goding min Vincent.

Övrigt under helgdagarna har vi haft gäster på middag och gått på bio så nu är det faktiskt skönt att veckan kommit igång tycker jag. Få lite vardag igen =).

På fredag fyller min käre bror 18 år så det blir såklart jättekul och trevligt att fira honom på lördagen!

Nu-dags för en powerwalk!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Vill ju se håret!!!!!!! :P Lägg upp en bild.

2009-05-29 @ 10:57:40
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0