Stora killen...


Idag var det då dags för 3-månaderssprutan. Gick väldigt bra faktiskt , bättre än förväntat. Han var så duktig skrek när han fick den men blev lugn och glad igen då det var över. Skruttisen väger nu 7,2 kg och är 66 cm lång. Jag hade gissat att han skulle väga 6,8 för det känns inte som att han blivit så mycket tyngre men det hade han, haha stora killen. Att han har växt på längden var ju inte direkt oväntat, hans små fötter ligger utanför allt; famnen, lilla hundkorgen, skötbordet. När ska det sakta ner undrar jag, han bara växer o växer, snart är han inte så liten längre plutten.

Jag kände mig så trött idag så vi tog en 2-timmars nap jag och lillis, skönt! Nu läser mamma tidning och Vincent ligger bredvid o snackar massor. Trevlig lill-lördag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0