Advent


Adventshelgen har varit så mysig. I lördags hade Jesper planer på att sätta upp nya TVn. Vilket innebar att kablar, såg, och annat skit låg lite överallt i lägenheten. Inte det bästa när man har en 10 månaders som gärna ville leka i vardagsrummet som han brukar. Jag stängde in mig med Vincent på hans rum men där inne ville han inte vara länge så jag ringde svärmor som kom o hämtade honom.

Då äntligen fick man något gjort också. Vi flyttade möbler, städade, julpyntade och tände ljus. Åh herregud vad jag trivs i vår lägenhet just nu! Jag fick världens inspiration och vet precis hur jag vill ha det här hemma nu. Så imorse när jag vaknade gick jag upp med ett leende på läpparna, lovely! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0