Slapp-måndag!


Inte mycket som pågår här hemma just nu. Måndag är alltid slappdagen hos oss.
Idag kommer gudmor Josefiiin hit och livar upp stämningen. Det blir film och mys.


Graviditeten fortgår ju såklart =). Känner inte så speciellt mycket än så det känns fortfarande ganska overkligt. Har mått fruktansvärt illa och knappt kunnat äta mellan vecka 8-12. Nu har det gått över och jag känner att jag kan börja och våga njuta lite mer. Vet ju att denna tid går fruktansvärt fort så därför känner jag inte som jag gjorde förra gången, att jag vill spola fram tiden tills bebis är ute. Utan det känns väldigt skönt att vi får vänta fram till våren-sommaren som ju är så underbar i sig.

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Min vagn är en brio sing vagn :)

Den är jätte bra :)



Kram Love

2009-11-23 @ 20:47:17
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Min vagn är en brio sing vagn :)

Den är jätte bra :)



Kram Love

2009-11-23 @ 20:47:21
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0