Klassåterträff


Oj vilken nostalgidag jag har haft idag. Tänkt tillbaka på hur det var när Vincent var nyfödd. Gosigt, tur att det är det enda man kommer ihåg. De mysiga stunderna alltså ;)

Kan inte förstå att han har legat still, alltså legat där jag lagt ner honom och inte kunnat rulla iväg eller resa sig upp. Det är helt otroligt!

Annars har vi inte gjort så mycket annat, Vincent har sovit och ätit och vi har lyssnat på musik och sjungit med såklart. Han har inte lyssnat på mig så bra idag utan gjort allt han inte får och helt ignorerat mina "nej" och "ajaj". Vilket resulterar i att jag måste ta bort hans hand från det han inte får röra och då startar en skrikfest och jag får världens argaste blick. Tur att det går över fort :)

Om en timme ska vi åka hem till mapa där lilla V ska vara ikväll och sova inatt. Sjukt vilken stor väska jag packat åt honom o han ska bara vara borta knappt 24 timmar :D. Hoppas att kvällen ska gå bra för igårkväll var det nog den värsta läggningen vi har haft med honom hittills. Han brukar somna väldigt lätt men igårkväll hade han nog ont i lilla bissingen för då var han så ledsen och inget hjälpte stackarn.

Anledningen till att Vincent ska sova borta är att vi ska ha en klassåterträff med middag och planerad utgång efter. Blir nog helkul ;D

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0