Torsdagsmys!


De senaste nätterna har Vincent sovit heeela nätter och vaknar inte förens mellan
8.30 - 9.30. Den tiden passar mig väldigt bra =)

I veckan har vi bara varit hemma förutom i tisdags då vi gick till öpfn. Vincent hade jättekul men han sitter ju inte still direkt så jag ränner runt där efter honom. Lite kul att de andra mammorna kan sitta o prata o deras barn sitter jämt max en meter ifrån dem. Vincent bryr sig knappt att jag är där och bara kryper iväg ;) Fast ibland kan han bli kramig och kryper upp och vill at jag ska ta upp honom o kramas lite sen går han bara iväg igen. Men det är iaf en social kille vi fått och det underlättar mycket faktiskt.

Just nu ligger lillis o sover ch jag passar på att sitta här och samtidigt äta lite lunch. Det blev resterna från gårdagens middag- kyckling i ädelostsås med vindruvor, som får ligga i ugnen en stund, med lite bulgur till. Smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh tack så jättemycket! :)

Jag har inhandlat både näsdroppar och koksaltlösning idag som vi ska testa,

han verkar lite tröttare än vanligt så han ska få sova så mycket han kan.

Däremot sover han inte länge när det bara är tupplurar vad man än gör men som tur var sover han jättebra på nätterna,

iaf när han är frisk så jag vågar inte säga för mycket inför denna natt haha

2009-10-26 @ 18:36:10
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0