Förvärkar?

Igår var vi på öppnaförskolan. Det var ett tag sedan nu och det var så kul att träffa Natacha och lilla Evelina som faktiskt inte är så liten längre. Duktiga tjejen pratar och dansa så sött :)

Nu sitter jag här i lugn och ro med värkar. Eller ja har en molande värk i mage och rygg hela tiden och rör jag på mig så ökar de samt så kommer ett tryck nedåt. Vet inte om det är något på gång. Hoppas inte det känner mig inte redo eller så just idag. Det är nog bara de berömda förvärkarna som spökar :). Vincent sover just nu och jag ska nog passa på att göra honom sällskap tror jag.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu är jag igång med bloggen igen, kunde inte hålla mig borta för evigt =)



(Har redan sagt till Jesper tusen gånger och gullat mig över eran underbara Vincent till honom) MEn verkligen grattis grattis grattis tusen gånger om och lycka till med nästa också, snart är det dags =)

2010-04-20 @ 13:11:33
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0