Måste måste


Ladda upp bilder från lägenheten. Har varken haft ork eller lust att leta fram inkopplingsmojängen fast bilder har jag tagit, såklart.

Vincent och jag har precis duschat efter frukosten. Han blev nämligen superkladdig av youghurt och mjukost-macka så det var lika bra att hoppa in i duschen.
Vi har haft en riktigt vaken natt. Vincent har sovit oroligt och velat äta jättemycket välling o han gallskrek efter den så det var lika bra att han fick. Igår var han hos sin mormor och morfar hela dagen då jag och Jesper var på en profylaxkurs. Han brukar har så fullt upp så han glömmer lite att vara hungrig och sedan när han kommer hem så tar han igen allt så det brukar bli en extra vällingflaska eller två på natten. Vi lyckades somna om iaf och gick upp 7.30 men idag är både Jesper och jag helt slut. Tur att det är "stanna-inne-väder" så man får ta det lite lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0