Mmm...!


Nyss hemkomna från Vincents farfar som passat honom då jag gjort bankärenden och shoppat lite mat. Gullungen hade sprungit ute hela tiden så han var dödstrött när vi kom hem. Allt var fel och han blev arg på en leksak som inte gjorde som han ville. Han fick utbrott på mig när jag ville att vi skulle gå in ;). Lillkillen han älskar verkligen att vara ute! Nu har han fått lite välling och somnade direkt efter. Jag passar på att äta lite mellanmål. Wasa sport med en jättegod skinka som jag hittat på ica samt gurka på. Mmmm så gott!

Halv sex ska jag hämta Jesper och faster M på hennes jobb sedan ska vi hem till henne och äta middag. Hon har gjort om lite hemma så vi är nyfikna oc måste spana lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0