Soft fredag

Vi softar med film idag. Imorse såg vi Wallander och nu kör vi Ronja Rövardotter :). Mysigt med regn så man bara kan vara inne också även om Vincent är rastlös och springer runt här hemma. Jag passade på att sova när Vincent gjorde det förut, så skönt. Har fått en hemsk värk i min ena tand. Visdomstand of course! Gör så jäklans ont mend et ska det ju göra vad jag förstått. Fast nu har snart haft ont i 2 mån och denna vecka har tandköttet verkligen svullnat upp och det värker konstant. Nej usch och fy måste nog gå o dra ut den. Dags att ringa min farbror som är tandläkare och hoppas han har någon akuttid.

Snart ska jag och Vincent åka och hämta hans pappa vid stationen och sedan handla lite mat inför helgen. Imorgon ska Jespers pappa hit och fixa och då måste vi ju ha någon smarrig middag att bjuda på. Känner mig sugen på Tacos så det får nog bli så. Så fort badrumsskåpen är uppe kan vi packa upp de sista lådorna sedan är vi nästan klara.

Bland det bästa på hela dagen är när Vincent får se Jesper då han kommer från jobbet. Han blir så lycklig, skiner upp med hela ansiktet och säger "heeeeej". Sedan vet lillis att det blir bus så  han börjar bubbla av skratt redan innan buset börjat. Min tokunge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0