Solig torsdag


Idag vaknade vi som vanligt halv sju. Vi gick upp och lekte en stund innan det var dags för lite frukost. Sedan tittade vi på Shrek 3 innan vi gick ut till parken. Vincent springer verkligen över hela den stoa gräsmattan, ramlar, reser sig och springer igen. Sandlådan och gungan lockar bara lite men helst vill han bara springa. Haha snacka om att han har myror i rumpan och spring i benen. Vill inte sitta still! Han ramlade på gruset en gång och slog i lilla näsan som började blöda :( men jag antar att det inte direkt var sista gången något sådant händer. Han blev såklart lite ledsen men det gick fort över och så sprang han igen...
Vi gick en lång promenad (läs: lång för en höggravid) på 45 min ungefär. Vincent ville inte somna i vagnen dock så vi gick hem så han fick sova i sängen. Så nu har jag precis avslutat min lunch och ska ut på balkongen med min mamma-tidning och ett glas juice. Man måste passa på att njuta av den härliga solen! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan bli lite avundsjuk på dig, då du lever bebis/småbarnsliv;)

Vill oxå:D

Låter så underbart när du skriver, gått till parken, lång promenad och att en liten väcker en på morgonen, för antar att det inte är du som vaknar självmant halv 7..?! Hihi



Önskar dig en bra kväll och en underbar fredag och toppen helg!

Vad sägs om att kanske ses i parken i helgen?? :)

Eller du kanske redan har hela helgen planerad?? ;)

Hörs, kramar

2010-04-08 @ 19:45:57
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Linda

åå läsa mamma tidning på balkongen, hihi:D

Kramis

2010-04-08 @ 19:46:42
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter som en toppendag! Skönt för Vincent att KUNNA springa av sig alla "myror" tänk vilken befrielse ingen snö som hindrar heller :-)

Tack, natten som var gick bättre men hon är fortfarande inte helt 100. Så det finns näsSPRAY för så små?! Vi använder dropparna och koksaltlösning(för att inte ta nezeril för ofta) Jag har önskat att det skulle finnas SPRAY och så finns det.. ska köpa direkt!

Hoppas du/ni får en mysig helg!

Och så hoppas jag givetvis att ni trivs i ert nya boende.

Kramen

2010-04-09 @ 10:54:10
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0