Vååår!

Herrejösses vilket fint väder det är! Bara lääängtar ut till solen. Vincent ska sova först och jag äta lunch men sedan ska vi ut till parken och springa av oss lite.
Pappa Jesper försov sig i morse (!) han ska flyga till köpenhamn idag på konferens så det var tur att jag vaknade till och väckte honom 8 min innan bussen gick... Han hann med bussen iaf och allt gick bra som tur är. Han är borta tills imorgon kväll så Vincent och jag ska sova själva första natten någonsin tror jag det är. Men det går bra vi ska a myskväll här hemma jag och Vincent! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

jaha okej =/ synd att de va så långt =(

2010-04-14 @ 11:21:00
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: Linda

HE jhej:)

HOppas att allt är bra. Ni har ju i alla fall balkong,, MEn saknar inte du uteplats? ELler bor ni längst ner??

Jag saknar uteplats något otroligt..



Hoppas attt du haft en bra dag! Ta hand om dig! Kramar

2010-04-14 @ 18:06:25
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0