Wallmans


Jesper kom hem igårnatt klockan 01 ungefär. De fick lite sovmorgon och han började jobba klockan 12. Jag och Vincent åkte buss och tåg till tumba och fixade lite bankärenden och sedan åkte vi mot Jespers jobb och hälsade på en stund innan han slutade för dagen. Vi åkte hem tillsammans alla 3 och hade en mysig fredag helt enkelt :).

Idag ska vi till Wallmans jag och Jesper. Vi fick det i julklapp av min mamma och pappa så en barnfri kväll med god mat och underhållning bara vi två är ju inte helt fel. Vi ska tanka lite kärlek och mys innan vi får händer och tankar upptagna med två små här hemma. Det behövs verkligen efter flytt och allt. Fullt upp hela tiden är det.

Denna helg har jag lovat mig själv att jag måååste packa BB-väskan blir snart stressad över att den inte ens är påbörjad. Fy på mig. Hoppas vi får lite tid över imorgon att packa upp de sista lådorna och få klart i lilla rummet så vi kan ta hem bebisgrejerna.

Nu ska jag gå och lägga min trötta son här...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det låter som fullt upp för er. Men det kanske är lika bra, då går ju tiden och rätt som det är så har ni lillebror hos er. Hoppas ni får en mysig kväll i kväll!

Sandra

2010-04-17 @ 12:25:02
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0