Superkväll

Vi hade verkligen jättekul igår med våra vänner. Länge sedan jag skrattade så mycket :)

Det här med GI verkar funka bra för oss. Sedan i onsdags har jag gått ner 3 kg och Jesper 5 kg. Mitt sockersug försvann på två dagar. Visst känner jag att det vore gott med något sött men jag måste inte ha. Trodde det skulle ta 2 veckor minst att få bort.
Så nu fortsätter vi såklart och det går förvånansvärt lätt.

Imorgon blir det promenad på förmiddagen och kanske spinning på kvällen beroende på hur det går hos tandläkaren. Ja imorgon ska jag till tandläkaren och sist fick jag bedövning och rensning av tandköttet samt lite migrän på det då jag var klar. Så hoppas på en mildare behandling denna gång så jag orkar träna på kvällen.

Nu pågår läggning av Liten Vincent hos oss. Lillebror även kallad lyxunge behöver knappast läggas han somnar lite var som helst.

Härlig söndagkväll önskar jag er!


Det här är Vincent för mig. Tänker jag på honom är det ungefär såhär det ser ut i mitt huvud :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha lilla älsklingen!! <3 ni har fått så fina pojkar :)

2010-08-17 @ 08:25:15
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0