1 år!


Vid denna tid den 4:e februari 2009 låg jag med värkar, onda värkar. I journalen står det att jag var öppen 6 cm klockan 14.10 Det skulle dröja fram till 16.55 innan han äntligen var ute.

Klockan 16.55 hände något magiskt som inte går att beskriva i ord. Vi blev föräldrar och ett nytt kapitel i livet började. Ett nytt liv föddes och har sedan dess fört med sig så mycket. Glädje, lycka och kärlek på en och samma gång! Det lilla liv vi skapat någon gång 9 månader tidigare fick namnet Vincent. För oss står Vincent för den kärlek vi kände då klockan 16.55 den 4:e februari och varje gång jag uttalar hans namn sprider sig en glädje och en stolthet inom mig. Att det var just han som kom till oss. De säger att man blir religös när man blir förälder och jag förstår verkligen det. För det måste vara någon högre makt som sett till att vi fått en sådan fantastisk son.

Idag har det gått 1 år sedan vi äntligen fick träffa honom. Den bästa dagen i mitt liv!











Busig och nyvaken 1 åring!


Fick öppna paket från pappa, titta det var en liten anka! :D


Fin anka!




Jag är en glad liten pappa-kopia! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint skrivet om eran fina pojke.

Ebba är född 15 juli så hon blir snart 7 månader (jösses vad tiden går..)

Ni hade visst tagit reda på att det är en till gosse ni väntar? återstår att se om det stämmer..

Tjing!

2010-02-04 @ 22:09:21
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/
Postat av: evelina

jäklar vad tiden går!

sv: joo men eller hur, bort med snön!! min första tanke var "när har du sett min vagn?" hehe, men kom ju på att vi gick på varandra i centrum. :)

2010-02-05 @ 08:40:31
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0