3/2-09


För 1 år sedan idag vaknde jag med värkar (äntligen) vid 04.00 på morgonen. Sedan gick morgonen åt till att packa klart BB-väskan, ringa förlossningen och kolla om de hade plats och klocka värkar. Vi åkte in till Huddinge sjukhus där konstaterades det att jag var öppen 2 cm och att varannan värk var "liten" och varannan "stor" alltså öppnade jag mig inte. Jag hade några dagar tidigare sagt till Jesper att bebisen kommer nog den 4:e. Så när jag går där den 3:e och har jätteont så kläcker han ur sig "ja, det blir nog den 4:e som du sa"! Åh jag blev så arg hur kunde han säga så?! Fan jag tänker int ha såhär ont en dag till. Haha men det skulle ju visa sig att han hade rätt :).




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.. Jag är hemma idag oxå men febern har gått ner och det känns lite bättre, så det lutar åt att jag kommer jobba imorgon..

Mellan 15-21 idag kommer min kramfors soffa;) Hoppas att den kommer 15, nu när jag är hemma..

Men det jobbiga är att den ska sättas ihop, eller benen ska på och överdraget på soffan ska på..

Hoppas jag är piggare och orkar ta tag i det när den väl kommer.. ;)

Vill inte att den kommer 21..

Då vill jag bara sova..



Tur att tjejen inte bryr sig så mycket;)

Fyller lilla Vincent 1år imorgon?? ;) Kom han den 4?

Ha en jätte bra onsdag!

Ta hand om dig! Kram

2010-02-03 @ 11:10:24
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Jesper

Hahaha, ja hur kunde jag säga så. Låter ju ganska dumt när man tänker på det :D

2010-02-03 @ 11:59:00
Postat av: Jessica



Haha ja tack liksom?! Lätt för dig att säga knäppis :)

2010-02-03 @ 12:41:03
URL: http://jaessiica.blogg.se/
Postat av: Linda

åå vad härligt med kalas:)

Tänk att ni har en till förlossning inom räckhåll tillsammans;)



Kommer Vincent gå något på förskola när lillbebis kommit? eller får han vara hemma ett till år, när du ändå är mammaledig??

Har vincents pappa, vart pappaledig nått??

Har ni planerat att han ska vara det nu nr 2?



Ha en bra dag och kväll!

Ta hand om dig och familjen!

Kram

2010-02-03 @ 13:59:32
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0