Dags att...


Uppdatera lite. Idag tog jag hand om en riktig monsterdisk här hemma. Det var Jespers disk men jag klarade inte längre av att ignorera den så jag var tvungen. Vincent sov till 12.15, därefter klädde vi på oss och hämtade Onni. Sedan bar det av till mvc. Vincent och Onni lekte i väntrummet och jag kollade blodtryck och sådant. Blodtrycket hade sjunkit nu så det var sköönt. Har varit lite orolig över det men nu var allt bra igen. 700 gram har jag gått upp på 2 veckor så nu börjar bebisen växa till sig mer ;). Ligger fortfarande på -3 sedan inskrivning men det var nog illamåendet i början som gjorde att jag gick ner. I varje fall har bebisen växt och både mått och hjärtljud var så bra så bra.

Onni följde med hem till oss och lekte en stund med Vincent. Vi hann att fika lite också :). Trevligt med besök!

Nu- dags för middag som min käre fästman lagat ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du mår bra "på pappret" hoppas du mår bra på riktigt också :-)

Fortsatt lycka till..

2010-02-25 @ 20:49:20
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej,vad härligt med tidig helg...nu till helgen ska jag bara ta det lungt ,lite fredagsmys idag...mysigt med gos

med Vincent..ha det bra ,ta hand om dig o familjen...kramar

2010-02-26 @ 16:49:08
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0