Ensam fredag


"Åh vad härligt Jesper slutar 3" tänkte jag. Sedan blev mysfredag istället grabbkväll o hockey för Jespers del och en ensamkväll för min del då Vincent bestämde sig för att somna när Jesper gick ut för dörren. Nu är han dock vaken igen och ränner runt i sin pyjamas. Jag har gjort sådant man inte ska göra en fredagkväll. Hängt tvätt, diskat och plockat undan alla leksaker. Men skönt att få det gjort innan lets dance för risken är ju att jag inte kommer ur soffan efter det ;). Nu vill Vincent att jag stänger ner här så det ska jag göra.

Ha en mysig fredagskväll och njut av helgen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej, skönt att det äntligen är helg nu:)

Fast imorgon ska jag extra jobba på värmdö med tvillingsönerna, dem fyller för övrigt 7 idag:)

Så har köpt två presenter som jag snart ska slå in och ta med imorgon, om jag ens kommer fram imorgon, pga. snöstorm/kaos.. :S



Undra om tåg och bussar går??



Somna i soffan gör jag varje fredagkväll, är så himla kvällstrött, eller inte bara på fredagkvällen men framför allt då:)

Här sitter jag med en kopp te och det känns som ett under att jag fortfarande är vaken, haha..

Men snart somnar jag väl ifrån allt...

Har även målat lite på mina möbler ikväll, alldeles vita och fint, men är långt ifrån klar...



Hoppas att du har det bra och får en fantastiskt bra helg, och att det går bra med rensandet och packandet:)

"Snart" bär flyttlasset av:)



Ta hand om dig! Kramar

2010-02-19 @ 21:08:43
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0