Freedag


Bästa dagen på hela veckan. Jesper slutade tidigt idag och fixade reparation på vår vagn samt tränade innan han kom hem vid 14.30. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och fick huvudvärk så jag somnade kort efter att han kommit hem. Fortfarande helt slut i kroppen och fryser :(. Vi skulle åkt till Jespers syster med familj idag men vi hoppar det med tanke på att jag inte känner mig helt hundra.

Nu är Jesper iväg och köper mat. Pizza till honom och grekiskt till mig (kycklingspett med ris och tsatziki är så gott!)
Vi hade bestämt att göra hemmagjord pizza idag men jag mådde illa av bara tanken på att äta det haha helt plötsligt men så är det ibland. Speciellt när jag är gravid, gud så känslig och larvig jag blir över vissa maträtter och lukter.

Jesper slängde ihop en kladdkaka här hemma som var tänkt att vi skulle ta med oss till E&M. Gissa vilka som kommer frossa kladdkaka ikväll ;)

Vincent är en liten tröttis idag, precis som sin mor, så han sover nu. En extra gång innan kvällen men han brukar somna utan problem ändå när det är dags så det bir nog bra ändå. Åh nu är det helg, njut!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag vill verkligen träffa er snart. Kan vi inte hitta på nåt roligt?

2010-02-26 @ 21:06:57
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hon e en riktig solstråle.. bara "väntar" på att det ska vända.. :-/

11 veckor är inte så lång tid och speciellt inte då man lägger upp små "delmål" (tycker mig minnas att du skrev om olika saker att se fram emot innan stora dagen) Har du förresten hört att Nina också ska ha en till bebis, i mitten av Juni.

2010-02-28 @ 11:06:09
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0