Måndagsmys


Hemkomna från Öppnaförskolan och jag har dessutom handlat middag. Känner att jag behöver ett par extra armar ibland då jag är iväg med Vincent och har handlat. Det blir ju till att bära honom, skötväska och matkasse. Det går absolut, men det är tungt. Skönt att vara hemma tyckte Vincent och bytte humör från att ha varit gnällig och ledsen när vi var iväg till att spricka upp i världens leende och skratta åt allt. Han längtade hem med andra ord ;).

Skönt att komma iväg lite ändå men varken jag eller Vincent verkar gilla att det är på måndagar öpfn är. Vi är båda sega efter helgen och Vincent kan sova flera timmar på dagen. Dessutom blir resten av veckan så tom. Denna vecka är hittills helt tom på aktiviteter men jag ska ta och ringa Onni ikväll och höra om hon vill komma över på fika. Det skulle vara mycket trevligt.

Nu ropar en liten herre på mig här...
Trevlig måndag!


Springer runt runt på öppnaförskolan o har jättekul


Vill inte sitta i mammas knä när det är sångstund men den där dockan vill jag ha


Röj röj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0