Torsdagsbestyr


Har knappt sovit något inatt så jag känner mig inte alls på topp kan man säga. Huvudvärk och ont i stackars ögonen som bara vill slå igen. Nu har ju även lillebror i magen börjat hålla mig vaken om nätterna så när inte Vincent gör det så gör lillebror det. Men 3-4 timmar lyckades jag nog skrapa ihop ändå.
Ska iväg och handla idag och behövde lite barnpassningshjälp så pappa ställde upp :D. Sådan tur jag har! Det är inte det lättaste att bära 2-3 fulla matkassar, Vincent och hans skötväska på samma gång. Så på detta sätt blir det jättebra.
Nu sover lillis och klockan ett ska vi vara hos morfar så jag passar på att äta lunch. Proviva nyponsoppa med några finncrisp (inte den samrrigaste lunchen direkt men har man inget hemma får det bli så). Skönt att fylla på kyl och frys så slipper man tänka på det ett tag och så finns det alltid något att göra lite bättre lunch på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0