Vincent rutiner...


Vincent sover nu. Vi har fått in riktigt bra rutiner känner jag även om jag missar min sovmorgon så är det perfekt.

7.30-8.00, vaknar. Vi går upp och äter frukost. Borstar tänder och byter blöja.
9.00-11.00, leker, lyssnar på musik.
11.00-12.30, Vincent sover ibland mer och ibland mindre (dricker en flaksa välling). Jag äter lunch.
13.00, Vincent äter lunch. Hemma eller borta beroende på dag. Får ny blöja.
14.00, lek och bus fram till att pappa Jesper kommer hem vid 17.30-18.00. Äter middag med oss ibland sover han denna tid.
19.30-20.00, Får gröt. Badar med pappa och borstar tänderna. På med pyjamas och ner i säng. Somnar kort efteråt beroende på om han sovit vid middagstid eller inte.

Vaknar ibland vid 23.00 och vill ha välling.


Nu ska jag äta pannkakslunch (rester från igår) och sedan är det på med masken som gäller.


Liten sommargullis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0