Bättre


Här hemma vaknade vi halv tio. Vincent är feberfri och vi har haft en "vanlig" dag. Alltså Vincent har varit sitt vanliga jag och äter bra. Jag ska inte ropa "hej" än. Det kan ju komam tillbaka lite men hoppas hoppas att han slipper febern och det onda nu. Nu somnade han nyss på den vanliga förmiddagstiden då han brukar sova så sovrutinerna verkar vara tillbaka också. Skönt! :)

Nu - lunch! Det blir panerad kycklingfilé med bulgur och tsatziki. Panerad kyckling låter ju konstigt, det tyckte jag iaf. Det var Jesper som fick recept av en jobbarkompis igår så han kom hem och fixade. Ja inget vi brukar äte men himla gott var det!



Lille sjukisen igårkväll




Chillar i gungstolen


Nu gömmer jag mig...

Tittut!


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig blogg du har! :-) vilket datum är den kommande beräknad till?

2010-01-29 @ 13:19:47
URL: http://kajsalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0