Biomys ♥


Det blev bio. Vid halv 5 åkte vi hemifrån och lämnade en sovande son i mormor och morfars händer. Vi och halva sverige var på heron city idag haha men men det var väl en bio-dag helt enkelt! Vi åt gott. Min favoriträtt på greken. Kycklingspett med ris och tsatziki, mmm! Sedan köpte vi popcorn och såg Avatar. Den var verkligen jättebra, sjukt lång bara men riktigt bra! Det var skönt att komma iväg lite också, det är man ju inte bortskämd med :). 5 timmar senare satt vi i bilen påväg hem. Lillkillen hade precis somnat så vi såg lite på film med mamma och pappa. En stund senare vaknade Vincent och blev jättejätteglad att se mig, åh min gosis! Han var på världens bästa huör och skulle busa och kramas. Tänk vilken glädjespridare han är, sitter jämt och skrattar åt honom och hans tokigheter! En stund senare däckade han igen och sover nu för natten. Vi kollade klart filmen och sa hejdå till mapa. Nu ska jag hoppa i säng känner jag, usch så trött jag blev! Tack snälla mormor och morfar för idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0