Dagen

Kom nyligen hem från öppna förskolan. Sedan jag fick sådan foglossning förra gången vi gick så åkte vi mest buss idag och jag har inte alls ont som tur är. Så det gick alltså väldigt bra. Vi får utöka promenaderna och ju mer snön försvinner så blir det ju automatiskt lite lättare att gå.

På öppna föris hade vi jättekul och det kändes helrätt med de stora barnen. Elelr de flesta var runt året som Vincent och Evelina. Vincent är som vanligt vildast, förvånande eller hur?! ;) Han ville inte vara med och sjunga utan sprang mest i mitten och ville att alla skulle titta på honom :). Men när en av fröknarna spelade gitarr stod han bredvid henne helt hypnotiserad och kände fint på gitarren. Sedan skulle man gå och bilda ett "danståg" alla mammor och pappor och då låg han på axeln en stund och mös sedan var det lek igen. Men det viktigaste är att han har kul och det ser man tydligt att han har.

När vi kom hem nu fick skrutt en flaska välling och somnade bums lille tröttisen. Jag har satt igång potatis och köpt någa bitar varmrökt lax. Till det blir det romsås, mums! Jesper lär bli glatt överraskad att jag fixar middag iaf haha stackarn, det är han inte bortskämd med.

Jespers jobbarkompis Patrik och hans sambo är just nu inne på BB och föder andra barnet. Spännade, heja heja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0