Dagens


Idag blir det Kycklinklubba med bulgur och fetaostsallad till. Funderar på vad jag ska göra för sås bara...
Gott blir det nog i varje fall. Vincent har berättat för mig vad han önskar sig i 1-årspresent så jag tänkte skriva en lista här. Det är ju en del familj och vänner som ska komma på kalas och som läser här och då kan det ju vara bra med lite tips ;).

Potta (ja snart är det ju dags att vänja av blöjan)
Pusselmatta
Täckbyxor (att ha ute i vinter/vår)
Nalle som pratar och sjunger http://www.dodde.se/fisher-price-learning-puppy.html
Tupperwere tallrik (har sugpropp så den sitter fast i bordet)
Tupperwere bestick
Stjärnlampa från hemtex
Namnnappar http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=143 (som det står Vincent på)


Nu sover min lillkille och snart kommer förhoppningsvis min stora kille hem med en matkasse. Är sååå hungrig nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0