Gå på tur...


Vincent sover snart då ska jag äta tacorester till lunch och sedan ska vi gå på tur. Vi ska till öppnaförskolan med Natascha och Evelina, mys!

Tror jag har varit inne hos honom 4 gånger nu på 5 min för han bara kastar iväg kudden och nappen och då kan han inte sova. Snacka om att göra allt för att slippa. Han vill inte missa något min gosis! Men senaste jag var inne så var inne så var han knappt kontaktbar och ögonen var inte ens öppna så han sover nog om bara någon minut.

Själv sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Det är det värsta när man är gravid man känner sig så plufsig i allt och det finns knappt några linnen eller tröjor som inte åker upp och blottar magen, känns sådär. Det är nog dags att inhandla ett och annat gravidplagg snart.

Nu måste jag äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0