Gott Nytt År!


Gott Nytt År!
Vi kom nyligen hem ifrån vänner där vi ätit gott och haft det hur trevligt som helst. Dock utan alkohol och väldigt barnvänligt :D passade oss utmärkt! Vincent har busat och lekt med familjens dotter på 2 år, de har haft jättekul. Han lyckades sova från 20.30-23 ungefär sedan ville han vara med igen och det fick han såklart. Jag ville se om han skulle bli rädd av fyrverkerierna som smällde utanför men Vincent verkar inte vara rädd för någonting hittills. Cool lugn verkligen!

Vid tolvslaget förlovade vi oss, jag och min Jesper. På 5-årsdagen tyckte vi att det var dags. Inga ringar har vi införskafft oss än, vi har en kontakt som ska hjälpa oss med att gjuta egna och han är tillbaka i Sverige i början på januari igen. Då fixar vi våra ringar :D. Under tiden har vi varsin liten "garn-ring" som vi knöt kring varandrars ringfinger. För sakens skull, lite symboliskt också ;)

2010 blir året då vi förhoppningsvis flyttar, firar Vincents 1 årsdag, får träffa lillebror och njuter av en härlig sommar. Bror tar stundenten också, inte att förglömma. Men 2009 har faktiskt varit ett fantastiskt år, året då jag blev mamma. Vi fick en underbar liten son som ofta får mig att häpna över hur fantastisk han är. Hur mycket han kan och förstår. Vincent sprider så mycket glädje, inte bara till oss utan till så många andra runtomkring. Jag är stolt över att ha burit honom inom mig i 9 månader och ännu stoltare att få vara hans mamma.


Kommentarer
Postat av: Helena o Matte

Ha ha grattis! Det var vad mankunde ana när ni pratade om L-Y! Vad roligt!



Massor av kramar!

2010-01-01 @ 23:59:24
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

=) Grattis än en gång! Hoppas att vi hinner ses snart, skulle vara roligt. Ta hand om er, KramKram

2010-01-03 @ 09:55:45
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Elin Johansson

Grattis till förlovningen! Verkligen jätteroligt :D

Grattis grattis grattis!

Fredrik hälsar också grattis

puuusss

2010-01-03 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0