Liten sjuker...

Dumma envisa förkylning. Nu är Vincent dålig igen. Inatt hostade han och näsan rann konstant, stackars liten. Idag har han varit jätte mammig och ville helst bara vara i famnen. Tror han slog rekord i att säga mest "mamma" under 10 min ;). Vi hade besök idag och det gick bra. Då och då kunde han flörta och leka lite men sen var det famnen som gällde. Han är ändå "duktig" som sover mycket då han är sjuk och förhoppningsvis sover han bra nu inatt, inget hostande hittills iaf. Imorgon hade jag och Jesper tänkt att gå på bio men vi får se hur lilleman mår, det gör ont att lämna till barnvakt (även om det är mormor och morfar) om han är så mammig som han var idag. Så vi får se.

Nu har vi sett på let´s dance tillsammans, jag och Jesper. Haha första gången jag fick honom att titta på något med
mig fast det kanske bara var för att få spela sitt ps3 i lugn och ro efteråt :). I varje fall så ska jag hoppa in i duschen och lägga mig o läsa bok. Läängtar efter min bok, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0