Magen vecka 20 + 3

Inläggsbomb idag men jag hade sådan lust att lägg upp bilder och skriva lite :)
Kollade på lite bilder från förra graviditeten och j*klar vilken skillnad det är mellan vecka 20 och 25 det händer så mycket mellan dessa veckor så jag tror att det även denna gång kommer vara jättestor skillnad med magen nu och om någon vecka bara. Har drömt flera gånger att det kommer ut en tjej istället för en kille haha vi får se kanske blir det en tjej, snopet isåfall eftersom man ställer in sig så mycket på en kille nu. Men oavsett kön så är bebisen mer än välkommen, fast jag tycker den kan stanna därinne ett tag till iaf ;)


Nu börjar magen spurta iväg tycker jag. Blir stor fort nu.



Nu är magen än sålänge bara mysig snart vet jag att det blir större och tyngre men inte än så jag njuter! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Du är så fin Jessica! Verkligen.

2010-01-07 @ 14:53:31
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jesper

Dags att tvätta spegeln älskling ;)

Fina bilder på dig och gullungen.. Gör det så mkt lättare att jobba!

2010-01-08 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0