Måndag


Vaknade klockan 9 helt utvilad, skönt! Vincent har inte ätit något under natten vilket bidrog till att jag inte behövde byta hans sängkläder och pyjamas i morse. Ännu bättre och skönt för honom att slippa det blöta kisset i sängen. Vi gick upp och drack lite smoothie och åt smörgås. Häftigt att han kan äta det mesta vi äter och att han äter själv, duktig! Har försökt få honom att säga Pappa nu på morgonen och ropat "paaappa". Han brukar härma om jag säger mamma. Tillslut sa han Dadda och ropade på samma sätt flera gånger "daadda daaada" haha så gulligt. Han säger även "nej" och "hej" då och då.
Igår var vi iväg på kusinens 3 årskalas. Vincent ville helst leka med de stora killarna som var 5 och 7. Han satt bredvid och tittade när de lekte. Gullis. Vi fick god fika och lille Wille blev så glad för alla presenter.

Nu sover min lillkille och jag ska passa på att äta lunch. Det blir thaigryta med ris, gott!


Min älskling i morse-Klättrar upp i stolen alldeles själv



Hej mamma här sitter jag!






Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Han har ju blivit hur stor som helst den där pojken. Ge honom en kram från Oss! Och dig själv.

2010-01-18 @ 20:52:33
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: M

Måste bara säga att jag är galet imponerad av er lilla vincent, inte ens året och så himla duktig!

2010-01-19 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0