Mjoo...



Fy vilken dag! Vincent startade dagen klockan 9 sedan vägrade han sova första sovtiden klockan 11 som han brukar utan skulle prompt vara vaken. Efter en mördarbajsblöja somnade han tillslut klockan 2 och sov då på den andra sovtiden. Jag trodde han skulle sova läänge då men nej en halvtimme senare ville han vara vaken igen. Han klängde på mig som en liten apa och jag fick inte titta någon annanstans än på honom. Jag kunde ju glömma att få kissa ifred, han pillar upp dörren och kommer in med ett storsmajl. Sedan klättrar han upp i soffan och ska "gosa" med mitt tunna bebishår, det där som är underst. Inte alls så skönt! Haha men oj vad jag smälter när han leker tittut hela tiden säger mamma och vinkar när han kommer eller går. Han har lärt sig så mycket och börjar härma det man gör eller säger, så sött.

Lägenheten verkar det gå dåligt med och det känns typ som att det var självklart. Varför skulle vi få den liksom?! Ja jag är bitter. Vi har bestämt att vi väntar till månadsskiftet och kollar om det kommer ut någon mer annars försöker vi byta till oss en på andra våningen. Vi får se.

Imorgon ska vi till barnmorskan, jag och Vincent tar med oss Onni som passar honom medan jag är inne och kollar hjärtljud och allt annat som hör till.


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ahaa.. okej! men är det de nya husen i Riksten som ni har tittat på och som ni kanske ska ta på andra våningen? eller är det de där andra som är i tegel och lite äldre?

Simons dröm är ju att få bo i Riksten i de nya villorna. Han är helt såld på dem, men de kostar ju en hel förmögenhet!!

2010-01-13 @ 21:47:40
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0