Morgon hos oss


Vi har sovit skönt hela familjen. Vincent somnade mellan 21-21.30 och vaknade 01.30 inatt. Då stoppade jag bara in nappen och sedan somnade han om och sov till 07.30. Då fick lillis lite välling och sedan ringde Jesper 10.20 och väckte oss :/ :). Men det blir så jag sover tills Vincent väcker mig och ibland har man tur och får lång sovmorgon. Vi har precis ätit frukost. Jag åt müsli med russin och linfrön (för magen) och Vincent åt macka med yoghurt. Så det blir sen lunch idag men det gör inte så mycket.

Nu pockar Vincent på min uppmärksamhet här (läs: trycker på tangentena och ska sitta i knät) så jag måste sluta nu. När Vincent väljer att vara i knät och gosa då ska man passa på ;)

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Vilken sovmorgon!!!! LYX.

2010-01-26 @ 21:32:56
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0