Sjuk måndag...


Vi mår inget vidare här hemma. Vincent har hostat några nätter och har haft svårt att sova. Och har Vincent svårt att sova så har automatiskt jag och Jesper det med ;). Men nu verkar det vara på bättringsvägen. Inatt hostade han knappt någonting och vi har sovit skönt alla tre. Jag däremot blir bara värre och tror nästan det är halsfluss på G..? Ja det visar sig väl.

Idag är det den 4:e januari och Vincent blir 11 månader idag vilket betyder att det börjar bli dags att planera 1-års kalas. Det känns lite vemodigt, kan inte förstå hur han blev såhär stor. Klart att det är kul också men det känns som att det var nyss vi gick här och väntade på att han skulle komma ut :/. Men oj vad det är häftigt att se på honom alla hans nya ljud och rörelser. Han springer ju nästan här hemma nu och babblar massor. Det enda man kan urskilja är typ mamma och babba haha men ändå.

Igår gick jag in i vecka 21 så nu har jag gått 20 hela veckor. Men det skriver jag om i ett annat inlägg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0